wsparcie
Psychologia -Logopedia -Rehabilitacja i fizjoterapia -Integracja sensoryczna -Wczesne wspomaganie rozwoju -Elektrostymulacja w logopedii -Obiady na wynos -Trening umiejętności społecznych (TUS)Aby zapewnić optymalny rozwój Twojego dziecka
ZESPÓŁ PSYCHOLOGÓW I TERAPEUTÓW
oceni jego kompetencje społeczno-emocjonalne, komunikację, sprawność psychofizyczną, zdefiniuje mocne strony i te, które wymagają wsparcia.
Diagnoza psychologiczna
Ocena rozwoju dziecka, młodzieży i osoby dorosłej, celem opisu stanu pacjęnta i jego funkcjonowania w życiu codziennym. Po obszernym wywiadzie, specjalista może zlecić, w sytuacjach niejednoznacznych, wykonanie testów psychologicznych.
Trening umiejętności społecznych (TUS)
Zajęcia kierowane do dzieci wykazujących problemy w obszarze funkcjonowania społecznego.
Psychoterapia
Regularny kontakt międzyludzki zmierzający do pomocy osobom borykającym się z wielorakimi problemami.
Biofeedback
Za pomocą specjalnego urządzenia wystepuje monitorowanie fizjologicznych zmian ogranizmu celem lepszego rozpoznawania wpływu myśli i uczuć.
Redukcja stresu
Spięte mięśnie, bóle brzucha, zgrzytanie zębami to niektóre z reakcji naszego organizmu na sytuacje stresogenne. Joga, ćwiczenia, medytacja jedne z wielu technik relaksacyjnych, które pozwolą zniwelować stres.
Konsultacje dla rodziców
Jednorazowe spotkanie ze specjalistą, mające na celu przestudiowanie swoich wątpliwości lub znalezienie problemu, zmierzające do właściwej oceny działań diagnostyczno-pedagogicznych swojego dziecka.
Równomierny rozwój
PSYCHOLOGIA DZIECI
Od pierwszych dni życia spotykamy się z nowymi sytuacjami, które umożliwiają nam odkrywanie świata, ale jednocześnie wywołują gamę emocji, z którymi nie zawsze umiemy sobie radzić. Dzieci konfrontując się ze swoimi wyzwaniami najczęściej nie zdają sobie sprawy, co tak naprawdę się z nimi dzieje, więc reagują automatycznie, każde na swój sposób. Stres związany np. z separacją od rodziców, dołączeniem do nowej grupy, rywalizacją, oczekiwaniami, mogą odreagowywać bezsennością, nieśmiałością, problemami z jedzeniem, moczeniem się, tikami, rytuałami czy agresją. Dodatkową trudnością dla Rodziców jest to, że nie zawsze wiedzą czy zachowania dzieci są rozwojowe, czy też występują anomalie dla danego wieku.